מאמר חדש דוגמא

שיווק באינטרנט מתחלק כיום לכמה אפיקים מרכזיים:Internet-Marketing

פרסום באינטרנט: פרסום באתרי אינטרנט ובמנועי חיפוש.
הקמת אתרים

 

 

 

 

 

 

 

 (Minisites) המוקדשים למסר הפרסו
קידום אתרים במנועי חיפוש (Search Engine Marketing) כך שהאתר יזוהה בצורה אופטימלית על ידי מנועי החיפוש ויגיע לשיבוץ גבוה (Search Engine Optimization).
חסות תוכן לאתרי אינטרנט (בדרך כלל בא לידי ביטוי בעיצוב הכללי של האתר).
שיווק מבוסס בלוגים (Blog Marketing).
שיווק מבוסס כתבות ופרסומי עיתונות (Article Marketing, PR Marketing).
שיווק מבוסס דואר אלקטרוני (Email Marketing).
פרסום ויראלי – סרטוני וידאו קצרים ופרועים שמופצים באינטרנט ממשתמש אחד לשני ויוצרים באזז.
שיווק מבוסס דואר זבל אלקטרוני (ספאם).
שיווק במדיה חברתית (Social Media Marketing).

בדרך כלל נעשה שימוש בשילוב של מספר אלמנטים, למשל באנר המקשר למיניסייט, או סרטון פרסומת המועלה כוידאו-בלוג, שהקישור אליו מופץ בדואר אלקטרוני.
באינטרנט נעשה שימוש רב בשיווק ויראלי - כאשר עיקר הפעילות בהעברת המסר נעשית על ידי קהל היעד.

שיווק באינטרנט מהווה כיום את אחד המרכיבים העיקריים של מסחר אלקטרוני (E-Commerce). ככל שמתפשטת רשת האינטרנט ונעשית פופולרית, הופך השיווק באינטרנט ליותר אטרקטיבי לעסקים גדולים וקטנים כאחד.